Helloooooooo....
Yeay yeay I know.. it's been AGES since I last update my blog...
The main reason.... Mim Alif Lam Sin...
Second reason.. sejak budak2 ni pandai memanjat.. kamera ngan kabel yang biasa akak letak atas shelf, akak dah sorok sampai kadang2 akak pun tak tahu kat mane akak letak.. (well what the point of updating blog without pic right??? hihihihi)
But anyway.. so much to tell tapi masa tak der pulak.. Azan tengah beringus ni.. Iyan tengah grumpy.. nanti2 akak sambung balik key... akak nak jejak kasih mane kamera akak.. nanti akak update pic baru Iman ngan DD..
Love you all.. muakhs!!!
Wednesday, 15 December 2010
yeay yeay I know..
Posted by Myra at 02:50
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
halu.. always waiting your post updates... hehehe..
hallaahh takat cinonet tak pyh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..frust!
akak..rindu je blog akak..takpe nnti ade time update k!!
yolah yolah.. nanti akak hapdet wokey.. patient please... kuikui..
Post a Comment